luni, 29 octombrie 2012

Sunt mai mult fluture...

FLUTURII
ȘI NUANȚELE SUFLETULUI MEU!
 
Fluturii sunt uşori ca şi săruturile unor

îndrăgostiți de frumos.
 Alte ființe mai ușurele și blânde nici nu

există pe pământ.
Zboară în voie, de bucurie, iar florile le zâmbesc înapoi, nuanțele sufletului meu. Instantanee unice.
Cele mai simpatice si diafane creaturi ale naturii, dar și cele mai nedreptățite.
Am ajuns într-un loc în care, aș zbura și eu ca un fluture fără frica de a mă arde. Miracolele se simt mai bine in aer.
Și la mine tocmai picură cu fulguleți,
credeam că plouă cu fluturi albi de fericire.
Iar copacii își scutura de vânt trupurile aurii, ultimele frunze și fluturi ruginii.
Peste tot doar urme de iarnă, amorțește până și timpul.
Și se pare că sunt mai mult fluture decât s-ar crede...
Și asta doar niște gânduri din capul meu, dar nu numai eu gândesc așa fel. Ne mai vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pt timpul acordat