vineri, 9 noiembrie 2012

Fluturii întruchipează florile

ȘI AM SĂ FLUTUR
CU VORBELE PE BLOG...

Fluturii ca și florile, au cea mai largă gamă de culori
și modele dintre toate ființele vii de pe Terra. Și n-am să supăr pe nimeni, dacă am să spun cu încredere că fluturii întruchipează florile. Nu zadar se întâmplă că nu pot unul fără celălalt, fluturii din miezul florilor de la marginea sufletului meu.

Iar prin șirul imens de culori care pot să se armonizeze atât de splendid doar pe aripioarele lor, regăsesc bucăți din sufletul meu.
Privindu-i cum plutesc instantaneu în aer, dragostea îți curge șirag prin vene, de parcă însăși Ea plutește în aer. Așa că am să scufund focul dintre mormanele de frunze cu fluturi între ele ascunse, scăldată-n lacrima lor pură, ori de câte ori va fi nevoie. Și am să
flutur cu vorbele pe blog printre zile ce mai am sub cerul acestui infinit de stele.
Până la o nouă postare,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pt timpul acordat