duminică, 25 noiembrie 2012

O fluturică cu aripi din eșarfe

ÎMI PLAC INSTANTANEELE...

„Frumuseţea este forma finalităţii unui obiect, întrucât o percepem fără reprezentarea unui scop.”
 definiţie de Immanuel Kant



     Bună ziua! Cum a fost? Nu prea, eu sunt încă în paralizie, dar în timp ce stau întins încremenit pe-o parte în pat, am dat peste această campanie de publicitate 'Hermes' pentru primăvara/vara 2012. Am devenit momentan atât de îndrăgostit pe imaginea cu domnișoara lipită de voinicul copac și vântul ce îi învăluie eșarfele din mătase prinse de părul ei, ce întruchipează atât de iscusit o fluturică cu aripi, pe care nu am putut lăsa ca să nu-l împărtășesc cu voi.


     Acest lucru este fenomenal de frumos!
     Inchipuiți-vă cât de mult timp a luat fotografului pentru a obține o  formă exactă de fată fluture cu ajutorul acestei eșarfe frumoase și imaginația strălucitoare a celui care a conceput totul. Îmi plac instantaneele, pentru că sunt singurele care ne pot arăta diferenţa între un maestru al imaginei foto şi un fotograf simplu.

     O zi minunată. Până ne vom întâlni din nou ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pt timpul acordat